2015-06-11
„Teraz Polska” dla polskiego jeździectwa

8 czerwca br. podczas uroczystej gali XXV edycji konkursu „Teraz Polska” Honorowe Wyróżnienie otrzymała CAVALIADA Tour. To kolejny sukces na koncie CAVALIADY.

 

W ubiegłym roku jako jedyny w Polsce jeździecki cykl otrzymał autoryzację Międzynarodowej Federacji Jeździeckiej (FEI), teraz w dorobku CAVALIADY doszło godło promocyjne „Teraz Polska”, które akcentuje polskie marki na świecie.

Od 2012 roku, podczas każdej edycji prestiżowego konkursu „Teraz Polska” przyznawane są dwa wyróżnienia honorowe. Wśród laureatów jest między innymi uznany w świecie kolarskim szosowy wyścig kolarski Tour de Pologne. Tym bardziej cieszy, że podczas XXV edycji w centrum zainteresowania jury konkursowego, za sprawą CAVALIADY, znalazło się jeździectwo. Przyznanie CAVALIADZIE godła „Teraz Polska” zwróci szeroką uwagę opinii publicznej na tę dyscyplinę sportu.

 

CAVALIADA z powodzeniem promuje Polskę w zagranicznym świecie jeździeckim, ale nadanie tytułu "Teraz Polska" przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności i promocji naszego kraju i marki CAVALIADA.

 

Perfekcyjna organizacja, zdobyte przez lata pracy know-how oraz atrakcyjny program składają się na sukces projektu. Z każdym cyklem na trybunach CAVALIADY zasiada coraz więcej koneserów jeździectwa. CAVALIADA cieszy się rosnącym zainteresowaniem ze strony zawodników, gdyż o możliwość startu walczą coraz lepsi jeźdźcy z całego świata – zauważa Tomasz Kobierski, wiceprezes Międzynarodowych Targów Poznańskich, przewodniczący Komitetu Organizacyjnego CAVALIADY. Podczas CAVALIADY oczy wszystkich fanów jeździectwa skierowane są na Poznań, Lublin i Warszawę. Projekt Międzynarodowych Targów Poznańskich godnie promuje i reprezentuje Polskę na arenie międzynarodowej. Z powodzeniem może być porównywany do podobnych prestiżowych zawodów na świecie.

 

Cieszymy się z Honorowego Wyróżnienia „Teraz Polska”. Kapituła konkursu oceniła dotychczasowe działania. Jednak dla nas nagroda jest kolejnym bodźcem, by iść do przodu. Przed nami następne etapy, które polepszą i rozwiną projekt – podkreśla Przemysław Trawa, p.o. prezesa Zarządu Międzynarodowych Targów Poznańskich. – W niedalekiej przyszłości będziemy mogli odsłonić więcej kart, w którym kierunku zmierza CAVALIADA – dodaje na zakończenie.