Poradnik - zakładanie facebooka

Poradnik - zakładanie facebooka

Dzięki Facebookowi każda firma ma szansę na dotarcie ze swoją ofertą do licznego grona osób. Wystarczy, że jedna z osób, która zalicza się do Twoich fanów na FB, polubi udostępniony przez Ciebie post, a kolejne osoby (jej znajomi) zyskają dostęp do publikowanych przez Ciebie treści. W ten prosty sposób masz szansę poinformować np. o promocji, czy nowym produkcie sporą liczbę ludzi.

Jeżeli nie masz konta na tym portalu, a zakładanie Facebooka wydaje Ci się trudne, musisz wiedzieć, że jesteś w błędzie. Stworzenie konta jest w tym przypadku intuicyjne. Po pierwsze musisz dokonać rejestracji na stronie głównej. W tej sytuacji konieczne będzie podanie takich informacji jak: imię, nazwisko, adres email/numer telefonu oraz hasło do konta. Należy też podać datę urodzenia i płeć, a także zaakceptować regulamin portalu. Na podany przez Ciebie adres email lub numer telefonu zostanie przesłany kod, który następnie należy wprowadzić w specjalne okienko na stronie głównej.

Prawda, że zakładanie konta na FB nie jest trudne? Jednak nie wystarczy samo posiadanie go. Konieczne jest regularne zamieszczanie treści na własnej stronie, jeżeli pragnie się wykorzystać potencjał tego portalu. Na szczęście nie musisz tego robić samodzielnie. Możesz bowiem to zadanie zlecić profesjonalistom. Jedną z firm, która może poprowadzić Twój fanpage, jest KJ Studio. Tworzy ją profesjonalny zespół, który, bazując na własnym doświadczeniu i kreatywności, zadba o to, aby grono Twoich fanów nieustannie się powiększało, a Twoja marka stała się popularna.